Skip to main content

Hallo, Ik heb sinds vandaag 9-2-2020 alleen maar de melding "alleen noodoproepen". dit terwijl mijn simkaart op geactiveerd staat, en de rekeningen betaald zijn, simpel hoe verhelp ik dit

 

Je bent niet de enige.  Ook mijn vrouw en ik hebben hier problemen mee. Wel internet e.d. maar niet bellen 


Hier exact hetzelfde, geeft aan dat ik geen verbinding met het netwerk heb. En op Simpel.NL g (of T-mobile) geen melding van storing.


Misschien dat Simpel hier een antwoord op heeft. 

Want dat er iets niet klopt is wel duidelijk,  dus Simpel....


Hier ook geen bereik zowel geen internet als niet kunnen bellen. Best lastig


Hi @arjan rjan @nuttigesjoerd @Astra9872 @Jeanette 

Fijn jullie actief te mogen zien op de Community. Bedankt.

Heb je zin om de volgende stappen door te lopen?

 1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
 2. Start je telefoon opnieuw op
 3. Test de simkaart in een ander toestel
 4. Stuur ons de volgende gegevens ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

Groetjes Joachiem 


Reageer