Op hetzelfde adres heeft mijn zoon wel een goed bereik en ik niet.
Weet iemand hoe dit kan?
Is een nieuwe sim kaart een oplossing
Beste antwoord door Houscouss
Bekijk origineelOp hetzelfde adres heeft mijn zoon wel een goed bereik en ik niet.
Weet iemand hoe dit kan?
Is een nieuwe sim kaart een oplossing
Beste antwoord door Houscouss
Bekijk origineelMoeilijk te zeggen. Hebben jullie dezelfde provider?
Kun je met elkaar even van simkaart wisselen? Dan kun je vergelijken op de locatie of de simkaart verschil maakt.
Hoi Steffie,
Allereerst nog welkom op onze Community!
Thanks
Groetjes,
Houssam
28 april zijn ze met het netwerk bezig geweest. Vanmiddag 2 gesprekken gevoerd. 1ste ging redelijk 2de zonder problemen. Bij het 2de gesprek had ik 4 streepjes bereik bij het eerste wisselend 1 of 2.
De test met de telefoons ga ik nog uitproberen. Daar lezen of horen jullie nog meer over.
Bedankt voor de reacties
Ik kan mij niet voorstellen dat het aan de simkaart ligt.
In postcodegebied 9203 4 streepjes bereik en geen uitval van geluid of blikkerig gehoor tijdens bellen.
Hoi
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
Groetjes Joachiem
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.