Beantwoord

verschil in bereik

  • 26 April 2020
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Op hetzelfde adres heeft mijn zoon wel een goed bereik en ik niet.

Weet iemand hoe dit kan?

Is een nieuwe sim kaart een oplossing

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 April 2020, 15:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Moeilijk te zeggen. Hebben jullie dezelfde provider?

Stom.  Vergeten erbij te zetten.

Hij heeft ook simpel

Reputatie 6

Kun je met elkaar even van simkaart wisselen? Dan kun je vergelijken op de locatie of de simkaart verschil maakt.

Als hij hier weer is kunnen we dat inderdaad proberen, mits we dezelfde type simkaart hebben

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Steffie,

Allereerst nog welkom op onze Community!

Thanks @Snowboard, wat je zegt is inderdaad de juiste test wat je kan uitvoeren om te kunnen uitsluiten of het verschil in bereik nu in de simkaart of in het toestel zit. Dit zijn de enige twee factoren die anders zijn in jouw geval gezien beide abonnementen op hetzelfde netwerk zitten. @Steffie laat je het onze klantenservice even weten indien het probleem in de simkaart blijkt te zitten?

Groetjes,

Houssam

28 april zijn ze met het netwerk bezig geweest. Vanmiddag 2 gesprekken gevoerd. 1ste ging redelijk 2de zonder problemen. Bij het 2de gesprek had ik 4 streepjes bereik bij het eerste wisselend 1 of 2.

De test met de telefoons ga ik nog uitproberen. Daar lezen of horen jullie nog meer over.

Bedankt voor de reacties

Ik kan mij niet voorstellen dat het aan de simkaart ligt.

In postcodegebied 9203 4 streepjes bereik en geen uitval van geluid of blikkerig gehoor tijdens bellen.

 

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Steffie vervelend dat je nog niet optimaal gebruik kunt maken van je Simpel abonnement. Zou je de volgende stappen willen doorlopen en de uitslag aan ons doorgeven via www.simpel.nl/contact?

 1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
 2. Start je telefoon opnieuw op
 3. Test de simkaart in een ander toestel
 4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:

Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

Groetjes Joachiem
 

Reageer