Beantwoord

Abonnement voortijdig opzeggen

  • 31 October 2020
  • 31 reacties
  • 15167 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Waarom wil je jouw abonnement opzeggen?

Reputatie 6
Badge +9

Er zijn hier op dit forum  Simpelmedewerkers  en KLANTEN die ervaringen uitwisselen en proberen te helpen....De medewerkers hebben bij hun naam staan dat ze namens Simpel antwoorden. Klanten zoals ik niet......

Waarschijnlijk komt er  van een  hen nog wel een reactie....meestal binnen 2 dagen.Fijn weekend verder!...

Helemaal waar dus ik heb het heel netjes gevraagd bij de klantenservice maar dan krijg je natuurlijk het standaard antwoord. Er is geen andere manier om contact te krijgen dan bellen en dan kom je niet voorbij de eerste medewerker die een tekstje opdreunt, maar goed, dat ga ik de komende tijd dan maar blijven doen.

Mijn idee is dus dat dit forum waar simpel medewerkers op zitten die doen alsof ze klanten zijn wellicht kan helpen.

Reputatie 6
Badge +9

Weet je,  de voorwaarden zijn gesteld, je hebt nagelaten deze te lezen, en bent ermee akkoord gegaan, erg sterk sta je dus niet. Maar probeer het zou ik zeggen, misschien helpt  het  als  je je  toon klein beetje veranderd....Dus van eisend naar vragend......Hoe een incasso bureau dit afhandeld kan ik je niet zeggen.....Waarschijnlijk vorderen ze de abonnement kosten en berekenen kosten voor hun diensten.…

Succes!!!!

klantenforum is een goed plaats zodat andere mensen ook kunnen lezen over deze belachelijke voorwaarden
De ongeinteresseerde medewerker bij de klantenservice zei dat ik de algemene voorwaarden maar beter had moeten lezen en dat ik er nu twee jaar aan vast zit. Ik ga dus ook twee jaar lang met grote regelmaat de klantenservice bellen hiervoor. De kosten van die telefoongesprekken gaan er dus ook bij komen. Dit wordt een heel erg onrendabel abonnement voor simpel. Ik zit net na de twee weken bedenktijd, beetje coulance zou dus op zijn plaats zijn. Tot die tijd lopen de kosten voor simpel op.

Daarnaast, als het via een incassobureau loopt (voor 60 euro) wordt het contract dan ontbonden, dat is namelijk wat ik wil :-)

bedrijf dat niet graag meedenkt

Reputatie 6
Badge +9

Tussendoor voortijdig opzeggen van een abonnement is niet mogelijk.....Storneren  is voor eigen risico,   de kosten voor de klant worden dan aanzienlijk hoger omdat dan incassobureau wordt ingeschakeld.…

Neem contact op met de klantenservice, dit is via een klantenforum sowieso niet te regelen

Reageer