Beantwoord

Abonnement voortijdig opzeggen

  • 31 October 2020
  • 31 reacties
  • 15217 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Helemaal waar dus ik heb het heel netjes gevraagd bij de klantenservice maar dan krijg je natuurlijk het standaard antwoord. Er is geen andere manier om contact te krijgen dan bellen en dan kom je niet voorbij de eerste medewerker die een tekstje opdreunt, maar goed, dat ga ik de komende tijd dan maar blijven doen.

Mijn idee is dus dat dit forum waar simpel medewerkers op zitten die doen alsof ze klanten zijn wellicht kan helpen.

Badge

Mijn vraag wat het kost om mijn abonnement een half jaar eerder te beëindigen. Dit omdat ik het niet eens ben met de abonnementskosten die zonder overleg zijn verhoogd van 10 naar 10,86 euro. Ik ga zo wie zo. aan het eind van mijn abonnement weg bij simpel maar ik wil het eerder.

Ik heb bij nader inzien toch een esim nodig

Hi @Lisa_12, het is ook mijn eigen fout, ik realiseer me ook dat ik vast de uitzondering op de regel ben die de algemene voorwaarden niet gelezen heeft en dat iedereen die wel leest bij iedere facebook / instagram / ios en android update.

Herroepingsrecht gaat in na het afsluiten van het contract en niet de ingebruikname, dan kun je nog niets over de service zeggen. Is dus een nutteloze maatregel. Die wettelijk inderdaad correct geimplementeerd is. Ik zeg ook niet dat simpel iets fout gedaan heeft, ze staat volledig in haar recht.

Je geeft aan dat het een kosten issue is dat er daarom geen afkoop kan worden gedaan. Ik vraag mij gewoon af wat meer kost, dat abonnement toch af laten sluiten en mij er wat geld voor vragen of het feit dat ik nu iedere week minstens een keer naar de servicedesk ga bellen. Iedere klantcontact kost simpel toch zeker meer per week dan de 2,50 die ze nu per maand als inkomsten hebben.

@micky010 wonderbaarlijke aanname dat je denkt dat ik dat niet gevraagd heb. Ik geef zelfs in deze thread meerdere malen toe dat het mijn eigen schuld is en dat ik bereid ben te betalen om mijn nummer terug te krijgen. De klantenservice wijst (terecht) naar de algemene voorwaarden en daar stopt het. In deze thread doet de enige ‘echte’ medewerker precies hetzelfde.

Wel vreemd, je zegt dat ik na 1 belletje op internet ga stampvoeten. Ik heb inderdaad 1 keer gebeld, zie niet in wat meerdere malen bellen voor toegevoegde waarde heeft. Algemene voorwaarden zijn algemene voorwaarden. Maar deelt simpel dit soort gegevens met klanten, of heb je toevallig gegokt dat ik 1 keer had gebeld ?

Zowel jij als @Karin303 de ‘klant’ die altijd binnen 5 minuten reageert op een bericht op dit forum (lijkt wel werk) geven aan het op een meer constructieve manier te proberen. Kan best nog een paar keer bellen en het uitleggen maar wat doet je vermoeden dat het dan gaat lukken. Zijn er medewerkers die het wel toestaan en andere niet, dat lijkt me ook raar, toch?

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Ton Munnik

Vervelend om te lezen dat jouw abonnement is verhoogd en dat je om deze reden vroegtijdig wilt beëindigen. 

Jouw abonnement is verhoogd vanwege de gevolgen van inflatie. Abonnementen die zijn afgesloten of verlengt tussen januari en oktober 2022, hebben hiermee te maken. Hier heb je bericht over ontvangen in de december factuuraankondiging en dit staat tevens in de algemene voorwaarden welke je akkoord mee bent gegaan bij het verlengen. Jammer genoeg is dit dan ook geen geldige reden om het abonnement vroegtijdig te beëindigen. Wil je vooralsnog opzeggen? Dan kan je jouw abonnement vroegtijdig beëindigen wanneer je gaat overstappen naar een andere provider met een afkoopsom. Houd er wel rekening mee dat je inmiddels bij elke provider te maken gaat krijgen met een inflatie correctie. 

Meer informatie met betrekking tot de inflatiecorrectie vind je uiteraard terug op onze website. 

Ik wens je desondanks een fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer