Beantwoord

Anno 2021 wifi bellen / volte mogelijk?



Toon eerste bericht

30 reacties

Om die reden ga ik mijn abonnement ook niet verlengen. Elke andere budget provider heeft inmiddels VoWifi. Waarom mensen bij Simpel zitten te wachten op 5G is me niet helemaal duidelijk. Je internetsnelheid is sowieso al gelimiteerd tot 75 mb/s download en 10 mb/s upload. Over 5G blijft dit precies het zelfde. Wellicht zie ik iets over het hoofd?

Reputatie 6

Ik heb afgelopen maanden alleen maar minder bereik binnen. Zelfs dat mensen niet eens een beltoon krijgen.

@Janine Arno Willemstein ondervindt problemen binnenshuis i.p.v. rondom het huis.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Arno Willemstein
 

Uiteraard kan ik me goed voorstellen dat je hier graag gebruik van wilt maken. 
Echter, heeft Simpel momenteel geen plannen om bellen via WiFi aan te bieden bij de abonnementen. 

Nu de uitfasering van 2G heeft plaatsgevonden op het netwerk is er weer ruimte. Wellicht dat wij nu kunnen kijken naar de vraag van 5G. 
Echter, is dit nog geen belofte en kan ik je niet toezeggen en of dit ook inderdaad gaat gebeuren. Mocht dit wel zo zijn, dan zullen natuurlijk alle klanten op de hoogte hiervan worden gehouden via onze website/nieuwsbrief. 

Ik wens je een fijne dag. 

Groetjes, Noor 
Simpel.



 

Ik ben ook benieuwd naar wanneer we dit kunnen verwachten. Ik heb in het buitenland al meerdere keren meegemaakt dat bellen onmogelijk is omdat er alleen LTE beschikbaar is.

Dit probleem zal alleen maar erger worden omdat providers hun 2G en 3G netwerken uitfaseren.

Hi @samgold, @RTTY45 en @Bas belt

Op dit moment is het nog niet bekend wanneer wij deze optie zullen aanbieden. Zoals hierboven al is vermeld zijn we er op het moment mee bezig om VoLTE beschikbaar te maken. Ik kan echter niet precies zeggen wanneer deze optie daadwerkelijk online komt te staan. Zodra hier meer over bekend is zullen we jullie hier uiteraard van op de hoogte houden. 

Groet, 

Lisa 

Reageer