Beantwoord

Bereik nabijheid grens NL/BE en kosten



Toon eerste bericht

36 reacties

Tsja, volgens het kaartje wel. In de praktijk blijkt het bereik slecht.
Dus houden we dan vast aan het kaartje?
Groeten
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Marc,

De kaart is een weergave van de zendmasten en ons netwerk.
Het bereik is ook afhankelijk van diverse andere factoren, zoals de bouw, omgeving en isolatie.
Bij Simpel mag je binnen 2 weken na je bestelling je abonnement annuleren, wat je kunt doen is, is kijken of dit goed genoeg voor je is, mocht dit niet naar wens zijn, dan annuleer je deze.
Je krijgt dan alle kosten, op je gebruik na, terug.

Ilan
Kijk, dat is een reactie waar we wat aan hebben!
Bedankt.
We gaan het op die manier doen.

Groeten

Marc
Reputatie 6
Hoi Marc.

Nadat jij na mijn reactie informatie gaf over het postcodegebied, zonder de ** achter de 4 cijfers maar 2 letters heb ik op alle 3 de dekkingskaarten gekeken en vergeleken wat ik zag. (Vodafone, T-Mobile en KPN)

Ook ik zag dat de dekking "zeer" goed is met wel verderop het kaartje een paar witte vlekken om aan te geven dat daar de dekking minder is/kan zijn zoals ook o.a. bijvoorbeeld het grensgebied.

Heb je misschien kennissen, familie die gebruik maken van de verschillende netwerken en wat zijn hun ervaringen, als je die weet, 'm.b.t. Belgische grens en bij je ouders?

Kun je hier informatie over delen met ons als klanten dan is dat niet alleen voor ons fijn.

Bij ons vlak aan de grens met duitsland volgens de kaart zeer goede ontvangst maar in de praktijk helemaal niets.

als we naar duitsland rijden hebben we goede ontvangst

 

ik woon sinds 3 weken in postcode 5853  en kan vanaf die tijd niet meer bellen en internetten.

als ik 3 km richting 5854 rij kan ik weer alles.

de kaart voor bereik geeft aan dat ik alles moet kunnen maar helaas niet dus.

ik heb al zeker 10 email gestuurd hierover en telkens moste ik de postcode en de nrs en loctaie van nrs en de tijd doorgeven .

ik begin het zo langzaam goed zat te worden en ga overwegen i.v.m dat ze niet kunnen leveren waar ik voor betaal om weg te gaan bij simpel.

kennissen van mij met een kpn abonnement kunnen wel alles en wonen in zelfde postcode 75 meter van ons vandaan .

ook kan ik daar niet bellen met hun mobieltje met mijn simkaart erin.

als ik daar heen ga met mijn mobieltje kan ik ook niet bellen en internetten gewoon waardeloos dus.

wanneer word dit opgelost want ik heb alleen een mobieltje om te bellen en moet nu naar vrienden en bekenden om te kunnen bellen .

ik zou snachts maar een doktor nodig hebben dan heb ik en groot probleem.

hopende dat het binnen 1 week opgelost word anders zeg ik alles op van mijn en mijn echtgenote die ook van simpel heeft

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Frans Janssen ,

Zojuist heb ik in het door jou gestarte topic op je situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil

Verdomme wanneer word het opgelost , ik heb vanmorgen geprobeerd de doktor te bellen maar tevergeefs.

Ik heb hier op postcode al 4 weken geen netwerk dit kan toch niet waar is simpel en t-online in godsnaam mee bezig

Ik ben al 4 weken mails aan het sturen en moet telkens opgeven de nrs die ik bel en de datums en tijden.

Nou dat heb ik in die 4 weken dus elke dag gedaan maar er word niets aan gedaan.

Ik storneer de komende afboeking ik ben het goed zat op 10 maart is de volgende afschrijving en heb dan 1 maand niets me de mobiel kunnen doen alleen via de internet provider router maar met simpel(t-online) helemaal 0,00

Ik ga overstappen naar Simyo die werken het KPN en die hebben wel goede verbinding hier op postcode 5853br.

Simpel kan niet leveren wat ze beloven en waar ik voor betaal en dan kan bij volgens de Consumentenbond per direct weg

Ik ben inmiddels 12 jaar bij simpel maar in die tijd woonden wij in Duitsland en daar ging alles goed.

Vanaf 7 februarie wonen we weer in Nederland en het netwerk is ronduit klote.

Heb al 1 maand niet kunnen bellen en als ik de router uitzet ook geen internet.

Wel krijg ik als we weer naar Duitsland gaan voor inkopen de melding ook in Duitsland kun je de bundel gebruiken maar in Nederland op postcode 5853br niet het gaat me de keel uithangen zo langzamerhand

Vandaag naar de doktor moeten rijden 8 km en weer terug voor een afspraak.

Word dit in kmrs betaald door simpel want bellen kan ik niet op 5853br nr7

Dit alles geld tevens voor mijn echtgenote die ook van simpel heeft en niets met het mobieltje kan niet bellen en ook niet internetten.

Ook haar abonnement word bij afboeking gestorneerd omdat ze al 1 maand niets kan met haar mobieltje op 5853br nr 7

Reageer