Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen zonder ideal



Toon eerste bericht

54 reacties

Ik heb het doorgegeven, een paar maanden geleden al, door een verhuizing heb ik toen niet de moeite genomen de oude rekening op te zeggen, dat zij het niet aan willen passen. (Willen ze kunnen het maar het is ze teveel moeite.)

Nu ik klaar ben met verhuizen heb ik de oude rekening opgezegd, en hebben zij een verkeerde rekening, wat zij hebben het nog niet aangepast en ik kan het niet zelf door hun regeltjes.

Zodra in maar het contract verloopt stap ik waarschijnlijk over naar een ander, tenzij ze de boel nu toch goed regelen.
Reputatie 6
In andere woorden jullie hebben nu een rekeningnummer in mijn account staan dat niet meer bestaat
Dat kan wel zijn, maar in de algemene voorwaarden, algemene bepalingen staat het volgende.

2.4 Jij bent verplicht Simpel steeds tijdig te informeren over wijzigingen in de voor de Overeenkomst relevante gegevens,
zoals je adres en bankrekeninggegevens. Je bent zelf aansprakelijk voor alle eventuele gevolgen van het niet-tijdig of niet
juist doorgeven van de wijzigingen.
In andere woorden jullie hebben nu een rekeningnummer in mijn account staan dat niet meer bestaat
Badge +8
Hallo Aeonir,

Wat leuk om te lezen dat je actief bent op onze community!

Een rekeningnummer wijzigen bij Simpel is alleen mogelijk i.c.m. een iDEAL betaling. Je nieuwe rekeningnummer wordt gevalideerd door middel van een betaling via iDEAL van €0,01. Dit bedrag wordt met je volgende factuur verrekend.

Groet,

Youp

Reageer