Beantwoord

mobiel bellen via SIP client

  • 30 November 2022
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb een Cisco SPA504G IP-telefoon met 4 call appearances. De eerste gebruik ik voor mijn Cheap connect abonnement.

Ik zou nog een call appearance willen gebruiken om te connecten met de sip server van Simpel/T-mobile zodat ik op die Cisco telefoon ook 'mobiel' kan bellen.

Suggesties?

icon

Beste antwoord door Charlie 1 December 2022, 12:20

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @willem.deboer,

 

Leuk dat je interesse hebt in een abonnement bij Simpel! 

 

Wanneer ik het toestel opzoek, zie ik dat het geen mobiel toestel betreft. Je kunt onze abonnementen enkel gebruiken wanneer je onze simkaart in het toestel kunt plaatsen. Wanneer dit mogelijk is, kun je een bestelling plaatsen op onze website! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik heb een abonnement bij Simpel.

Reputatie 2
Badge +7

Hey @willem.deboer 

Oh fijn dat je al klant bent bij Simpel! Toch is in dat geval hetzelfde antwoord van kracht, wij bieden geen garantie dat het abonnement werkt in elk ander apparaat dan een mobiele telefoon. Ik durf niet te zeggen hoe en of, onze simkaart zou kunnen werken in het apparaat. Je kan wellicht het beste contact zoeken met de leverancier/merk van het apparaat of de handleiding raadplegen.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Het zou inderdaad geweldig zijn als dit zou kunnen. Ik zoek hier al lang naar. Ik zou graag met de telefoons die gekoppeld zijn aan mijn Fritz!Box willen kunnen bellen via een Simpel SIP account.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @fritsr

Welkom op onze community! 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit voor sommige klanten ideaal zou zijn. Ik durf je niet te zeggen en of onze simkaart in de toekomst wel geschikt zullen zijn hiervoor. 
Dit zou mogelijk wel betekenen dat wij niet meer onze bundels zo goedkoop kunnen houden. Voor zulke diensten komt er natuurlijk heel wat bij kijken en de servicekosten zullen dan verwerkt moeten worden in de tarieven. 

Mocht er ooit verandering hierin komen dan zullen wij onze klanten uiteraard op de hoogte houden middels onze website en nieuwsberichten. 😄

Groet, Noor
Simpel

Het zou inderdaad geweldig zijn als dit zou kunnen. Ik zoek hier al lang naar. Ik zou graag met de telefoons die gekoppeld zijn aan mijn Fritz!Box willen kunnen bellen via een Simpel SIP account.

Er zijn wel al providers waar dit mee kan.

Hi @fritsr

Welkom op onze community! 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit voor sommige klanten ideaal zou zijn. Ik durf je niet te zeggen en of onze simkaart in de toekomst wel geschikt zullen zijn hiervoor. 
Dit zou mogelijk wel betekenen dat wij niet meer onze bundels zo goedkoop kunnen houden. Voor zulke diensten komt er natuurlijk heel wat bij kijken en de servicekosten zullen dan verwerkt moeten worden in de tarieven. 

Mocht er ooit verandering hierin komen dan zullen wij onze klanten uiteraard op de hoogte houden middels onze website en nieuwsberichten. 😄

Groet, Noor
Simpel

Dat denk ik niet. Bellen via SIP is juist veel goedkoper. Kijk naar de tarieven van Cheapconnect.nl.

Hi @fritsr

Welkom op onze community! 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit voor sommige klanten ideaal zou zijn. Ik durf je niet te zeggen en of onze simkaart in de toekomst wel geschikt zullen zijn hiervoor. 
Dit zou mogelijk wel betekenen dat wij niet meer onze bundels zo goedkoop kunnen houden. Voor zulke diensten komt er natuurlijk heel wat bij kijken en de servicekosten zullen dan verwerkt moeten worden in de tarieven. 

Mocht er ooit verandering hierin komen dan zullen wij onze klanten uiteraard op de hoogte houden middels onze website en nieuwsberichten. 😄

Groet, Noor
Simpel

Ik denk dat jullie de infrastructuur allang in place hebben. Mobiel bellen is ook VOIP. Dus heb je allang een SIP server centraal staan, die is alleen niet bereikbaar voor klanten. Dat is mijn punt juist.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @willem.deboer,

 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Zou je het contactformulier willen invullen, zodat wij jouw gegevens erbij kunnen pakken en mogelijk navraag voor je kunnen doen? 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer