Beantwoord

Niet meer verstaanbaar na een tijdje

  • 20 March 2019
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

hallo, ik heb al meer dan een jaar een abbo...en sinsdien ik dit heb kan ik maximaal 10 min telefoneren, en dan ben ik niet meer te horen, ik begin dan eerst te stotteren, ja zo hoort degene die ik bel en dan val ik weg, ik kan degene nog wel verstaan, maar zei mij niet!!!!. eerst dacht ik dat het aan mijn telefoon lag, maar inmiddels een nieuwe , en het probleem is nog steeds hetzelfde....Help, Help, ik heb van alles al geprobeerd, maar niks helpt.
Inmiddels contakt opgenomen met een telefoonwinkel, en zei adviseerden mei, neem contakt op en kijk of er een oplossing is....ik denk dat u zich wel kan voorstellen dat dit heel vervelend is.

gr
icon

Beste antwoord door Robert 21 March 2019, 17:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi Casper,

Welkom op onze community!

Vervelend probleem inderdaad. Hiervoor zullen we wat stappen met je moeten doorlopen om te kijken wat er mis gaat.
Voor het doornemen van de stappen kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
We kunnen dan samen met je kijken wat hier mis gaat en opzoek gaan naar een oplossing.

Gr, Robert

Hallo Casper

Ik heb hetzelfde probleem en woon midden in Zeeland. Na ongeveer 5 minuten bellen,,dan versta ik de beller wel alleen ik ben in blokjes te verstaan!!

Heb veel last binnenshuis. Heb maar 1 tot 2 streepjes ontvangst.

Wat is de oplossing hiervoor? 

Reputatie 2
Badge +8

Beste @H.S  !
Mocht je veel last hebben binnenshuis dan is er de mogelijkheid om door ons een onderzoek te laten uitvoeren. Om te kijken of dit nodig is kun je het beste even contact op te nemen via simpel.nl/contact en aan te geven waar je last van hebt.

Vanuit hier heb ik geen inzage in je gegevens.


Groetjes Joachiem

Reageer