Skip to main content
Beantwoord

slecht bereik telefonisch

  • 30 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Mascha

Beste Simpel,

Sinds de overstap van Simyo naar jullie ervaar is een slecht bereik. De verbinding bij bellen is erg slecht. Valt weg, mensen horen me niet of ik hoor de ander nauwelijks. Regelmatig komt er een sms binnen dat ik een oproep gemist heb zonder dat de telefoon over gegaan is.

Kunt u me hier bij helpen? 

Groeten Mascha

Beste antwoord door Anonymous

Goedemiddag @Mascha

Wat vervelend dat je slecht bereikbaar bent. 

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons netwerk. 
Ik zou je graag willen spreken, zodat we een aantal stappen kunnen doorlopen. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan zetten wij jouw storing door voor een intern onderzoek. 

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, wil ik je graag verzoeken om mij in een privébericht je mobiele nummer door te geven zodat ik je kan terugbellen.

Alvast bedankt! 

Groet, 

Lisa

Bekijk origineel

3 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2020

Goedemiddag @Mascha

Wat vervelend dat je slecht bereikbaar bent. 

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons netwerk. 
Ik zou je graag willen spreken, zodat we een aantal stappen kunnen doorlopen. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan zetten wij jouw storing door voor een intern onderzoek. 

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, wil ik je graag verzoeken om mij in een privébericht je mobiele nummer door te geven zodat ik je kan terugbellen.

Alvast bedankt! 

Groet, 

Lisa


Mascha
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2020

Hoe kan ik een privé bericht sturen?

 


  • 0 reacties
  • 30 oktober 2020

Hi @Mascha,

Je kan op mijn gebruikersnaam klikken, en vervolgens een privé bericht sturen.

Ik heb je zojuist echter zelf al een berichtje toegestuurd. 

Groet, 

Lisa


Reageer