Ik heb een Huawei van 1 jaar oud.
Volgens alle instelhulpen moet hij automatisch goed ingesteld staan om een nl-alert te ontvangen. Ik heb dat ook nog gecontroleerd.
Maar toch ontvang ik niets.
Ik heb met de overheid gebeld en die zeiden dat ik het bij de provider moest zoeken..................???
Hellup!!
Beantwoord
Telefoon goed ingesteld, t贸ch geen nl-alert
Beste antwoord door Snowboard
Hi Rian.
De NL-allert dient elke keer als test, rond het middaguur, 12.00 over het algemeen, wordt dat verzonden als mogelijk alternatief voor de bekende sirene.
Wanneer je deze niet hebt ontvangen is het zaak om een controle te plegen van je instellingen op de telefoon, handmatig.
Op dit moment is er geen sprake van een herkansing in een korte tijd.
Instellingen berichten. (app.)
Controleer of infoberichten/cell broadcastst goed staan ingesteld (met al dan niet het juiste kanaalnummer).
*In het menu van telefoons kunnen verschillen zijn.
Volgende keer, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Bekijk origineelDe NL-allert dient elke keer als test, rond het middaguur, 12.00 over het algemeen, wordt dat verzonden als mogelijk alternatief voor de bekende sirene.
Wanneer je deze niet hebt ontvangen is het zaak om een controle te plegen van je instellingen op de telefoon, handmatig.
Op dit moment is er geen sprake van een herkansing in een korte tijd.
Instellingen berichten. (app.)
Controleer of infoberichten/cell broadcastst goed staan ingesteld (met al dan niet het juiste kanaalnummer).
*In het menu van telefoons kunnen verschillen zijn.
Volgende keer, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.