Beantwoord
Bellen in EU naar buitenlands nummer...
Ik kom er met de uitleg toch niet helemaal uit.
Als ik ergens in de EU bel naar een NL-nummer dan is dat binnen mijn bundel.
Men vertelt mij dat dat ook het geval is als ik bel naar een buitenlands nummer. Ik kan dat niet geloven. Volgens mij betaal je in dat geval de kosten die je ook zou maken als je vanuit NL belt.
Of heb ik het mis?
Men vertelt mij dat dat ook het geval is als ik bel naar een buitenlands nummer. Ik kan dat niet geloven. Volgens mij betaal je in dat geval de kosten die je ook zou maken als je vanuit NL belt.
Of heb ik het mis?
Beste antwoord door Snowboard
swaenie schreef:
Ik kom er met de uitleg toch niet helemaal uit.
Of heb ik het mis?
Of heb ik het mis?
https://community.simpel.nl/buitenland-12/hoe-werkt-roam-like-at-home-283
- Ben je in het buitenland in zone 1 en bel of sms je naar Nederland of een ander land in zone 1? Dan gaan sms'jes en belminuten van je bundeltegoed af. Als de bundel op is betaal je hetzelfde buitenbundeltarief als wanneer je in Nederland zou zijn.
- Ben je zelf in Nederland en bel of sms je naar een buitenlands nummer? Dan vallen de belminuten en sms'jes standaard buiten de bundel, en betaal je het buitenbundeltarief. Óók als dat land in zone 1 zit.
Wat een vreemde reactie op de vraag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.