Afgelopen donderdag 7 november hebben jullie mij een SMS gestuurd met een herinnering om de factuur van deze maand te betalen. Deze bedraagt 35,54. De factuur heet F1909248435 . Deze rekening is reeds betaald door mijn vader op 13 november. Allicht is de betaling gekruist.
Ik kan al langere tijd niet in mijn Simpel account komen.
Zou u kunnen kijken of het bedrag al aangekomen is?
Met vriendelijke groet,
Frans
Beste antwoord door Joachiem
Hi Frans,
Bedankt voor je bericht op de Community!
Om in te kunnen loggen op je Mijn Simpel omgeving kun je voor wachtwoord vergeten kiezen via mijn.simpel.nl en daar het e-mailadres invullen dat bij ons bekend is en het telefoonnummer. Als je vervolgens op de link klikt die je ontvangt in je e-mail dan kun je je gebruikersnaam inzien. Deze gebruikersnaam dien je ook te gebruiken als je inlogt met je nieuwe wachtwoord.
Ik heb vanaf hier geen inzage in de financiƫle gegevens. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice via www.simpel.nl/contact Zij kunnen kijken of er betalingen binnen zijn en wat er eventueel nog open staat.
Om in te kunnen loggen op je Mijn Simpel omgeving kun je voor wachtwoord vergeten kiezen via mijn.simpel.nl en daar het e-mailadres invullen dat bij ons bekend is en het telefoonnummer. Als je vervolgens op de link klikt die je ontvangt in je e-mail dan kun je je gebruikersnaam inzien. Deze gebruikersnaam dien je ook te gebruiken als je inlogt met je nieuwe wachtwoord.
Ik heb vanaf hier geen inzage in de financiƫle gegevens. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice via www.simpel.nl/contact Zij kunnen kijken of er betalingen binnen zijn en wat er eventueel nog open staat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.