Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste factuur door kosten boven plafond

  • 12 november 2019
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Voor telefoonnummer 06xxxxxxxx heb ik een plafond ingesteld van € 10 (zojuist nog gecheckt).

Toch krijg ik een factuur van € 20,00 ???

Beste antwoord door R.V

Goedemiddag ​@tweenie1973 

 

Wat vervelend om te lezen dat er kosten zijn gemaakt buiten de bundel. Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten!

 

Heb je inmiddels contact met ons opgenomen (telefonisch of via onze social media kanalen), zodat we met je mee konden kijken?

Zo niet, dan kan ik aanraden alsnog contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Alle contactmanieren kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact

 

Fijne dag toegewenst!

Groet, Renaat

Simpel

 

Bekijk origineel

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 15 november 2019

Hi!

Welkom op onze community,

Voor vragen over je factuur verwijs ik je graag naar je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Daar vind je onder het kopje ‘’facturen’’ zowel de factuur als de specificatie terug.

Mocht je na het zien van deze specificatie nog vragen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess 


tweenie1973

Ik betaal blijkbaar al meer dan 4 a 5  maanden plafond kosten terwijl ik helemaal geen plafond heb ingesteld.

Het.is maar iedere maand € 0,50 naar dan nog, waarom moet ik dit bedrag betalen  terwijl er staat als je het plafond niet instelt hoef je dit niet te betalen.

Stel je wel een plafond in dan betaal dit kleine bedrag extra.

 

Nu zou ik graag willen weten hoezo ik dit moet betalen terwijl ik er helemaal geen gebruik van maak ????

En simpel hoe gaan we dit oplossen?

 


Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@tweenie1973 en excuses voor de verlate reactie!

Als er geen Plafond staat ingesteld bij je Simpel abonnement, dan hoef je natuurlijk ook niet voor de dienst te betalen. Heb je inmiddels contact met ons opgenomen (telefonisch of via onze socal media kanalen), zodat we met je mee konden kijken?

Zo niet, dan kan ik aanraden alsnog contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Alle contactmanieren kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact

Fijn weekend alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


tweenie1973

Ik heb een simpel abbonement met 5 gb internet.

Nu krijg ik een rekening van 85 euro terwijl ik normaal maar 10 euro betaal.

Ze zeggen dat ik buiten de bundel internet heb gebruikt maar dit kan helaas niet.

Ik heb namelijk plafond ingesteld en daarbij krijg ik een waarschuwing als ik op 80 % verbruikt zit 

Deze melding ontving ik per sms toen heb simpel gebeld en die mevrouw vertelde dat ik mb kon bij kopen.

Zo gezegd zo gedaan voordat mijn eigen 5 g op waren heb ik er 3000 mb bij gekocht. 

Voor dat deze op waren 80% dus heb ik nog eens 1000 mb gekocht na weer een melding van 80% nog eens 1000 mb bij gekocht.

Nu heb ik in totaal 9350,59 mb verbruikt van de 10000 mb en moet volgens hun €48,45 bij bij betalen voor het buiten gebruik van de bundel.

Dit kan nooit want ik ben helemaal niet buiten mijn bundel kunnen gaan dmv de waarschuwing bij verbruik van 80% en ik de aanvullende mb heb gekocht.

 

Nu is mijn vraag hoe kan dit want ik ben namelijk niet van plan om dit te betalen.

Ik heb 10 euro abbonement kosten en 1 keer 3000mb a 12,50 en 2 keer 1000 mb a 7 euro.

Dus 10+12,50+7+7= €36,50 en geen €85,45 


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 14 april 2025

Goedemiddag ​@tweenie1973 

 

Wat vervelend om te lezen dat er kosten zijn gemaakt buiten de bundel. Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten!

 

Heb je inmiddels contact met ons opgenomen (telefonisch of via onze social media kanalen), zodat we met je mee konden kijken?

Zo niet, dan kan ik aanraden alsnog contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Alle contactmanieren kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact

 

Fijne dag toegewenst!

Groet, Renaat

Simpel

 


Reageer