Voor telefoonnummer 06xxxxxxxx heb ik een plafond ingesteld van € 10 (zojuist nog gecheckt).
Toch krijg ik een factuur van € 20,00 ???
Voor telefoonnummer 06xxxxxxxx heb ik een plafond ingesteld van € 10 (zojuist nog gecheckt).
Toch krijg ik een factuur van € 20,00 ???
Beste antwoord door R.V
Goedemiddag
Wat vervelend om te lezen dat er kosten zijn gemaakt buiten de bundel. Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten!
Heb je inmiddels contact met ons opgenomen (telefonisch of via onze social media kanalen), zodat we met je mee konden kijken?
Zo niet, dan kan ik aanraden alsnog contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Alle contactmanieren kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact
Fijne dag toegewenst!
Groet, Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.