Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk dubbele contractvernieuwing

  • 20 February 2019
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Ik heb per ongeluk een dubbele contractvernieuwing aangevraagd. Moet ik nu dubbel betalen?

Beste antwoord door Astrid

Hi Pemsie,

We gaan je niet dubbel factureren omdat je de verlenging dubbel hebt ingevoerd! De laatste verlenging is leidend en zal per de eerst volgende bundelperiode ingaan. Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'abonnement' wordt weergegeven van welke bundel je gebruik gaat maken.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

3 reacties

Remco
Forum|alt.badge.img
  • Ervaren helper
  • 9 reacties
  • 21 februari 2019
Hoi @pemsie ,

Wat bedoel je precies met een dubbele contractvernieuwing?

Als je op je persoonlijke pagina Mijn Simpel op de groene knop "nu verlengen" drukt, de gewenste bundels aanklikt, akkoord gaat met de voorwaarden en een bevestiging van je contractverlenging via e-mail krijgt. Dan zal je contractverlenging ingaan bij de start van je nieuwe bundelmaand.

  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 21 februari 2019
Hoi Remco,

Die stappen had ik gevolgd, maar omdat ik niet direct een bevestiging via de mail kreeg heb ik dus nog een keer die stappen gedaan. Daarna kreeg ik dus twee keer een bevestigingsmail vandaar mijn vraag.

Groet

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2019
Hi Pemsie,

We gaan je niet dubbel factureren omdat je de verlenging dubbel hebt ingevoerd! De laatste verlenging is leidend en zal per de eerst volgende bundelperiode ingaan. Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'abonnement' wordt weergegeven van welke bundel je gebruik gaat maken.

Groet, Astrid

Reageer