Ik dacht eraan om onbeperkt bellen bij mijn abonnement te nemen, maar als ik dat wil doen, gaan mijn huidige kosten ook omhoog, dan kost deze 8,50 terwijl u op de homepage wel adverteert voor 7,50 (2GB/250min/500sms), dit betaal ik momenteel.
Vandaar deze verschillen?
Groet,
Danny
Beste antwoord door Karin303
Op de website staan de actieprijzen voir nieuwe abonnementen. Als je iets wijzigt vervalt je korting en ga je de volle prijs betalen. Als je kunt verlengen kun je weer kiezen voor nieuw abo met onbeperkt. bellen.Overweeg dus wat voor jou het voordeligst is...
Op de website staan de actieprijzen voir nieuwe abonnementen. Als je iets wijzigt vervalt je korting en ga je de volle prijs betalen. Als je kunt verlengen kun je weer kiezen voor nieuw abo met onbeperkt. bellen.Overweeg dus wat voor jou het voordeligst is...
In principe is je vraag al beantwoord door @Karin303. Bedankt voor je reactie!
Het tarief bij een bundelwijziging verschilt inderdaad van de tarieven die je op de website of bij het verlengen van het abonnement ziet staan. Bij het afsluiten of het verlengen van een abonnement maak je gebruik van een actietarief die op dat moment geldt. Omdat je tussentijds een bundelwijziging uitvoert vervallen deze actietarieven en ben je net iets duurder uit.
Wist je dat je 6 maanden voor de einddatum van het contract mag verlengen? Op je Mijn Simpel-pagina zie je of je je abonnement al mag verlengen en zo in aanmerking komt voor de huidige aanbiedingen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.