Skip to main content
Beantwoord

MB verdwijnen terwijl telefoon uit staat


Zitten op een camping, mijn vrouw haar telefoon wordt niet gebruikt en uitgeschakeld, doch verdwijnen er elkr dag mb. Ra ra hoe kan dat??? Ze is al over haar limiet gegaan..

Beste antwoord door Snowboard

Ik zou zeggen controle van het nummer, simkaart. Ik kan niet in de telefoon kijken maar iets klopt er niet. En beperk je tot dit topic, dat geeft meer overzicht.

Neem contact op met simpel klantenservice. Dit forum is niet goed genoeg om te helpen.

Contact

Bekijk origineel

6 reacties

  • Superster
  • 1215 reacties
  • 22 juni 2020

Staat de telefoon uit of staan mobiele netwerken uit? Dat maakt al een groot verschil. Wordt er bijvoorbeeld overgeschakeld naar mobiel netwerk door een geavanceerde instelling bij WiFi?


  • Auteur
  • Starter
  • 4 reacties
  • 22 juni 2020

De telefoon is uitgeschakeld.

 


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 22 juni 2020

Dan klopt er iets niet, erg vreemd. Verbruik wordt rechtstreeks geregistreerd op het netwerk.


  • Auteur
  • Starter
  • 4 reacties
  • 22 juni 2020

Maar hoe nu te handelen?

 


  • Superster
  • 1215 reacties
  • Antwoord
  • 22 juni 2020

Ik zou zeggen controle van het nummer, simkaart. Ik kan niet in de telefoon kijken maar iets klopt er niet. En beperk je tot dit topic, dat geeft meer overzicht.

Neem contact op met simpel klantenservice. Dit forum is niet goed genoeg om te helpen.

Contact


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • 23 juni 2020

Goedemorgen @JanHamersma!

Dit klinkt als een merkwaardige situatie. Zoals @Snowboard terecht aangeeft (waarvoor dank) kan er geen verbruik plaatsvinden indien het toestel uitgeschakeld is. Op dat moment is de simkaart namelijk niet aangemeld bij het mobiele netwerk en kunnen wij geen verbruik op het netwerk registreren. Kan je wellicht iets meer informatie delen over hoe je tot de conclusie bent gekomen dat er verbruikt plaatsvindt terwijl het toestel uit staat?

Voor een meer directe benadering kan je contact met onze klantenservice opnemen. Dan kunnen we namelijk het betreffende abonnement erbij pakken en je van verdere informatie voorzien.

Groetjes,

Phil


Reageer