Beantwoord

MB verdwijnen terwijl telefoon uit staat

  • 22 June 2020
  • 6 reacties
  • 501 Bekeken

Zitten op een camping, mijn vrouw haar telefoon wordt niet gebruikt en uitgeschakeld, doch verdwijnen er elkr dag mb. Ra ra hoe kan dat??? Ze is al over haar limiet gegaan..

icon

Beste antwoord door Snowboard 22 June 2020, 13:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Staat de telefoon uit of staan mobiele netwerken uit? Dat maakt al een groot verschil. Wordt er bijvoorbeeld overgeschakeld naar mobiel netwerk door een geavanceerde instelling bij WiFi?

De telefoon is uitgeschakeld.

 

Reputatie 6

Dan klopt er iets niet, erg vreemd. Verbruik wordt rechtstreeks geregistreerd op het netwerk.

Maar hoe nu te handelen?

 

Reputatie 6

Ik zou zeggen controle van het nummer, simkaart. Ik kan niet in de telefoon kijken maar iets klopt er niet. En beperk je tot dit topic, dat geeft meer overzicht.

Neem contact op met simpel klantenservice. Dit forum is niet goed genoeg om te helpen.

Contact

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @JanHamersma!

Dit klinkt als een merkwaardige situatie. Zoals @Snowboard terecht aangeeft (waarvoor dank) kan er geen verbruik plaatsvinden indien het toestel uitgeschakeld is. Op dat moment is de simkaart namelijk niet aangemeld bij het mobiele netwerk en kunnen wij geen verbruik op het netwerk registreren. Kan je wellicht iets meer informatie delen over hoe je tot de conclusie bent gekomen dat er verbruikt plaatsvindt terwijl het toestel uit staat?

Voor een meer directe benadering kan je contact met onze klantenservice opnemen. Dan kunnen we namelijk het betreffende abonnement erbij pakken en je van verdere informatie voorzien.

Groetjes,

Phil

Reageer