Beantwoord
6 nummer gegijzeld door Simpel.nl
Geachte heer, mevrouw,
Afgelopen september heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel op mijn bestaande 06-nummer (06 xxxx xxxx). De afgelopen maanden ben ik erachter gekomen dat Simpel en ik niet bij elkaar passen (slecht netwerk (vaak 3G verbinding rondom Amsterdam), slechte helpdesk / ondersteuning en het abonnement past niet bij mij qua gebruik).
Vanochtend heb ik contact gezocht met uw klantenservice met als doel het contract te beëindigen, resterende looptijd af te rekenen en over te stappen naar een andere aanbieder. Ik ben dus bereid de financiële consequenties van vroegtijdig beëindigen voor mijn rekening te nemen. Wat nu blijkt is dat Simpel mijn 06-nummer (en daarmee samenhangend sociaal- en zakelijk netwerk) in feite gijzelt tot aan het einde van de looptijd. Ik ben oprecht sprakeloos dat anno 2019 een dergelijk dramatisch verdienmodel nog bestaat in Nederland.
Mischa
BTW het contactformulier op de website werkt niet
Afgelopen september heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel op mijn bestaande 06-nummer (06 xxxx xxxx). De afgelopen maanden ben ik erachter gekomen dat Simpel en ik niet bij elkaar passen (slecht netwerk (vaak 3G verbinding rondom Amsterdam), slechte helpdesk / ondersteuning en het abonnement past niet bij mij qua gebruik).
Vanochtend heb ik contact gezocht met uw klantenservice met als doel het contract te beëindigen, resterende looptijd af te rekenen en over te stappen naar een andere aanbieder. Ik ben dus bereid de financiële consequenties van vroegtijdig beëindigen voor mijn rekening te nemen. Wat nu blijkt is dat Simpel mijn 06-nummer (en daarmee samenhangend sociaal- en zakelijk netwerk) in feite gijzelt tot aan het einde van de looptijd. Ik ben oprecht sprakeloos dat anno 2019 een dergelijk dramatisch verdienmodel nog bestaat in Nederland.
Mischa
BTW het contactformulier op de website werkt niet
Beste antwoord door Diana
Hoi,
Wegens privacyredenen heb ik je telefoonnummer aangepast naar een fictief telefoonnummer. Om dubbele antwoorden te voorkomen verwijs ik je graag hier naar het antwoord dat reeds gegeven is op je vraag. Ik wil je aanraden om contact met ons op te nemen. De klantenservice helpt je graag verder om uit te zoeken waarom je problemen blijft ervaren met je abonnement. Mocht uit ons onderzoek blijken dat het netwerk onvoldoende is op je locatie, dan mag je natuurlijk overstappen naar een andere provider.
Met vriendelijke groeten,
Diana
Bekijk origineelWegens privacyredenen heb ik je telefoonnummer aangepast naar een fictief telefoonnummer. Om dubbele antwoorden te voorkomen verwijs ik je graag hier naar het antwoord dat reeds gegeven is op je vraag. Ik wil je aanraden om contact met ons op te nemen. De klantenservice helpt je graag verder om uit te zoeken waarom je problemen blijft ervaren met je abonnement. Mocht uit ons onderzoek blijken dat het netwerk onvoldoende is op je locatie, dan mag je natuurlijk overstappen naar een andere provider.
Met vriendelijke groeten,
Diana
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.