Skip to main content
Ik heb mijn nummer overgedragen en een simkaart ontvangen en deze is geactiveerd, en tot nu toe is deze niet opgezegd door de vorige operator, en de twee kaarten werken met hetzelfde nummer, maar De nieuwe kaart is alleen bedoeld voor het ontvangen van oproepen en verzenden

Hi @Medo8158 

 

Welkom bij simpel, en op onze community! 

 

Wat vreemd dat jouw nummer actief is bij 2 verschillende providers. Om hier voor mee te kijken heb ik wat meer gegevens nodig, die ik niet kan vragen in de community. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! 

 

Succes, en een fijne dag verder! 

 

Groet, Damien
Simpel


Ik heb contact opgenomen, maar helaas zonder resultaat, veel vragen, vertragingen en geen oplossing


Heey @Medo8158 en @Damien  

Dit is niet alleen vreemd maar onmogelijk. Nummerbehoud, overstappen kan alleen als de vorige provider het nummer vrijgeeft. Dus hoe heeft Simpel dat 06 nummer verkregen? Damien kan jij Medo niet verder helpen? Dat moet toch lukken lijkt me. Dat je geen gegevens kunt opvragen via dit forum snap ik maar er is toch wel een manier dat jij verder kunt helpen? Ergens is iets fout gegaan.

Dus @Medo8158 je kunt beter contact opnemen met (ook) die provider om te vragen wat er mis is gegaan, om een oplossing.

Zit je nog in de 14 dagen bedenktijd? Dan kun je ook nog de bestelling terugdraaien.


If I had been thinking, I would have canceled. Unfortunately, I am currently communicating with the previous operator to cancel my number from their company and transfer the number.


Hi @Medo8158 

 

Did my colleagues not send a ticket through to the technical department? They should be able to fix this issue. 
Could you send me your order number and phone number in a private message? I'd like to take a look for you. 
If I do not reply within a day, you can also send @Janine a message. We'll contact you as soon as possible.

 

Regards, Damien
Simpel


Hi @Medo8158 

Thanks for sending me your number, I've taken a look in your account.

 

I can see in your account that you've used a bit of your bundle, so that means the Simpel sim card is active on the correct number. The best thing to do right now is for you to contact Lyca and ask them to terminate the old sim card. Maybe they put a new number on the old card, or the number just hasn't been removed correctly from their database. From our end no issues are present. 

Could you let me know when you've gotten a reply from Lyca?

 

Regards, Damien
Simpel


Hi @Medo8158 

Thanks for sending me your number, I've taken a look in your account.

 

I can see in your account that you've used a bit of your bundle, so that means the Simpel sim card is active on the correct number. The best thing to do right now is for you to contact Lyca and ask them to terminate the old sim card. Maybe they put a new number on the old card, or the number just hasn't been removed correctly from their database. From our end no issues are present. 

Could you let me know when you've gotten a reply from Lyca?

 

Regards, Damien
Simpel

 

I contacted lyca and the problem was solved

Thanks


Hi @Medo8158 

 

Good to hear the problem has been solved! Thanks for letting me know :)

 

Have a nice day!

 

Regards, Damien
Simpel


Reageer