Skip to main content
Beantwoord

sim kaart activeren

  • 22 september 2020
  • 1 reactie
  • 3302 Bekeken

Dma1985

Beste Simpel,

 

ik heb een nieuwe abonnement afgesloten bij jullie en wilde me nummer behouden . Ik moet daarvoor Sim kaart activeren alleen ben ik mijn telefoon verloren met dat Sim kaart nummer . Hoe kan ik me 06 activeren . Kan dit misschien via mijn e-mail . Het 06 nummer is 06xxxxxxxx.hoor het graag 

 

danielle mangelaars 

xxxx@xxx.xx

[Edit Phil: Telefoonnummer en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy]

Beste antwoord door Phil

Goedemiddag @Dma1985!

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel! :grin:

Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.

De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.

Groetjes,

Phil

 

Bekijk origineel

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 24 september 2020

Goedemiddag @Dma1985!

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel! :grin:

Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.

De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.

Groetjes,

Phil

 


Reageer