ik heb een nieuwe abonnement afgesloten bij jullie en wilde me nummer behouden . Ik moet daarvoor Sim kaart activeren alleen ben ik mijn telefoon verloren met dat Sim kaart nummer . Hoe kan ik me 06 activeren . Kan dit misschien via mijn e-mail . Het 06 nummer is 06xxxxxxxx.hoor het graag
danielle mangelaars
xxxx@xxx.xx
[Edit Phil: Telefoonnummer en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy]
Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel!
Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.
De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.
Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel!
Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.
De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.