Skip to main content
Beantwoord

Vraag over bestelling nieuw abonnement met nummerbehoud

  • 11 april 2019
  • 1 reactie
  • 437 Bekeken

Ik heb net een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement met nummerbehoud en zou een sms moeten krijgen om mijn huidige nummer te verifiëren al is mijn nummer op het moment afgesloten dus ik kan geen sms ontvangen. Wat kan ik nu doen?

Beste antwoord door Diana

Hoi Wesley,

Welkom op onze community!
Wanneer je nummer niet meer actief is bij de huidige provider kun je jouw 06-nummer valideren door middel van het klantnummer. Door het klantnummer op te vragen bij jouw huidige provider en door te geven aan onze nummerbehoud afdeling kunnen wij alsnog het 06-nummer overzetten. Neem je telefonisch contact op met Simpel, kies dan de optie nummerbehoud in het keuzemenu om direct je klantnummer door te geven.

Met vriendelijke groeten,

Diana
Bekijk origineel

1 reactie

Diana
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 47 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2019
Hoi Wesley,

Welkom op onze community!
Wanneer je nummer niet meer actief is bij de huidige provider kun je jouw 06-nummer valideren door middel van het klantnummer. Door het klantnummer op te vragen bij jouw huidige provider en door te geven aan onze nummerbehoud afdeling kunnen wij alsnog het 06-nummer overzetten. Neem je telefonisch contact op met Simpel, kies dan de optie nummerbehoud in het keuzemenu om direct je klantnummer door te geven.

Met vriendelijke groeten,

Diana

Reageer