Had nog geen nano sim kaart en ben dus al heel lang bij jullie aangesloten.
Nu heb ik een NANO sim nodig....
Zag al op communety bij andere vragen dat kosten dan niet berekent werden. Hoopte dat het vanzelf goed zou gaan. Maar helaas 15euro kosten aan m'n broek hangen. Ben nix kwijt heb nix stukgemaakt heb kaartje gewoon nooit gekregen.
Ben niet blij.…
Groet Maarten
Beste antwoord door Joachiem
Hi Maarten,
Fijn dat je er bij bent. Weet je zeker dat de simkaart verzonden is naar het juiste adres? Kijk voor het adres dat bij ons bekend is op je persoonlijke Mijn Simpel pagina via mijn.simpel.nl of via de Simpel app. Mocht het adres kloppen maar de simkaart is niet aangekomen? Dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via www.simpel.nl/contact.
Fijn dat je er bij bent. Weet je zeker dat de simkaart verzonden is naar het juiste adres? Kijk voor het adres dat bij ons bekend is op je persoonlijke Mijn Simpel pagina via mijn.simpel.nl of via de Simpel app. Mocht het adres kloppen maar de simkaart is niet aangekomen? Dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via www.simpel.nl/contact.
Bedankt voor antwoord alleen niet op de goede vraag..
Ben al tig jaar klant en heb toen (denk 5 jaar geleden dus) een twee delige sim ontvangen en dus geen Nano. Nu Nano nodig voor nieuw toestel en nu moet ik 15euro betalen om het te krijgen .. vind ik een beetje raar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.