Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op mobiele app


jan75
Als ik inlog op mijn mobiele app met gebruikersnaam en wachtwoord wat ik ook bij mijn Simpel gebruik zegt hij steeds gebruikers wachtwoord combinatie klopt niet.

Wat kan dit zijn?

Met vriendelijke groeten,

Jan de Klerk

Beste antwoord door Ilan

Hallo Jan,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.

Je gebruiksnaam en wachtwoord van je Mijn Simpel app op je pc en telefoon zijn hetzelfde. Heb je al geprobeerd om een nieuwe wachtwoord aan te vragen?
Dit doe je via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Klik op de link: 'Inloggegevens vergeten? Vul daar je e-mailadres en mobiele nummer in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies.

Je kan met deze gegevens weer inloggen op je mobiele app :-)

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

2 reacties

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 200 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2019
Hallo Jan,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.

Je gebruiksnaam en wachtwoord van je Mijn Simpel app op je pc en telefoon zijn hetzelfde. Heb je al geprobeerd om een nieuwe wachtwoord aan te vragen?
Dit doe je via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Klik op de link: 'Inloggegevens vergeten? Vul daar je e-mailadres en mobiele nummer in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies.

Je kan met deze gegevens weer inloggen op je mobiele app :-)

Groet,
Ilan

jan75
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 21 maart 2019
Dank je wel IIan, heb nieuw wacht woord aangemaakt en is gelukt.

Met vriendelijke groeten,

Jan

Reageer