In MijnSimpel staat per dag een verbruik aan Internetbezoek genoemd. Dat getal laat zich niet uitsplitsen. Ik wil graag weten welke websites de hoge verbruiksdata hebben vberoorzaakt. Noch via de pc en ook niet via mijn mobiel kan ik dat inkijken. Wie weet hoe dat wél kan?
Hoe kan ik achterhalen welke websites ik heb bezocht en wat dat aan verbruik betekent
Beste antwoord door Snowboard
Hi
Alleen al de vraag in je topic titel klopt niet en wat de provider(s) noemen internet(gebruik) is in feite onzin, een verkeerd woord. Ik prefereer gegevensgebruik of data.
Het antwoord op jouw vraag.
In principe NIEMAND. je kunt wel in de browser via instellingen je geschiedenis idd inzien.
Ik wil graag weten welke websites de hoge verbruiksdata hebben vberoorzaakt.
Noch via de pc en ook niet via mijn mobiel kan ik dat inkijken. Wie weet hoe dat wél kan?
Feit is gewoon dat je telefoon continu verbindingen maakt om het systeem draaiend te houden en dus data verbruikt. Verschillende apps waaronder ook de browser voor het bezoek aan websites (internet) mede afhankelijk van merk en type telefoon generen dataverbruik.
Een ingebouwde datamonitor en/of een datamanager app geeft een beeld wat er precies en waardoor aan data is verbruikt afhankelijk van merk en type telefoon.
Dus kernpunt in het lange verhaal 😉 is.
Belangrijke basis in het grote verhaal is dus merk en type telefoon qua verbruik, besparing van data en natuurlijk de gebruiker van de smartphone plus instellingen, eenvoudig gezegd om het niet te ingewikkeld te maken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.