Beantwoord
Ik heb geen Internetberbinding
Ik krijg geen internetverbinding hoewel ik bereik heb
Beste antwoord door Alexandra
Hey Gervloed,
Welkom op onze Community, fijn dat je er bent. Heel vervelend dat je internet het niet doet, daar gaan we je gauw bij helpen.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren)
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten
-Test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.
Werkt dit niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. We horen dan graag van welk toestel je zelf gebruik maakt en in welk toestel je de simkaart hebt getest. Succes!
Howdy!
Alexandra
Bekijk origineelWelkom op onze Community, fijn dat je er bent. Heel vervelend dat je internet het niet doet, daar gaan we je gauw bij helpen.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren)
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten
-Test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.
Werkt dit niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. We horen dan graag van welk toestel je zelf gebruik maakt en in welk toestel je de simkaart hebt getest. Succes!
Howdy!
Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.