Skip to main content
Beantwoord

ik heb geen service

TTijdhof
mijn telefoon doet het al een paar dagen niet. Ik kan niet bellen en heb geen internet. wat moet ik hier aan doen

Beste antwoord door Tess

Hi!

& welkom op onze community 😁
Wat vervelend dat je een geen service hebt.

Kan je je simkaart testen in een ander toestel om te zien of het probleem zich in de simkaart of je telefoon bevind?
Ook raad ik je aan om onze toestelhulp pagina te controleren voor de juiste instellingen.

Mocht dit niet helpen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen door samen met jou stappen uit te voeren om je probleem op te lossen.

Groetjes Tess
Bekijk origineel

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 3 juni 2019
Hi!

& welkom op onze community 😁
Wat vervelend dat je een geen service hebt.

Kan je je simkaart testen in een ander toestel om te zien of het probleem zich in de simkaart of je telefoon bevind?
Ook raad ik je aan om onze toestelhulp pagina te controleren voor de juiste instellingen.

Mocht dit niet helpen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen door samen met jou stappen uit te voeren om je probleem op te lossen.

Groetjes Tess

Hennie Pest

ik kan niet meer op mijn telefoon komen, de code doet het niet .kan alleen de hulpdienst bellen. kan wel gebeld worden 

• Superster
  • 2 februari 2025

Hi ​@Hennie Pest 

Ik zou je aanraden om een eigen topic te plaatsen want dit topic is al oud en heeft een totaal ander onderwerp. 

Om welk merk  en type telefoon gaat het? Dit gaat niet om de pincode van de simkaart. Dat lees ik, haal ik uit je tekst maar om een toegangscode van je telefoon. 

Reageer