Skip to main content
Beantwoord

Inloggen - 2 factor Auth.

  • 18 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

ivm sim swap, bieden jullie een extra authenticatie aan via de site? Stel, iemand heeft je inlog, kan een nieuwe sim dan zomaar worden aangevraagd en naar een ander adres worden verstuurd, of moet je dit extra bevestigen? Stel me gerust ;)

2 authentication via de google app zou toch prima moeten werken tijdens het inloggen? Mis dit als optie. 3 jaar gelden is dit ook gevraagd, maar wat is de status?

Beste antwoord door Kayleigh

Goedemiddag ​@mike5691 !

Goed dat je dit even navraagt. 2 factor authenticatie bieden wij helaas niet aan in de Mijn Simpel app. Jouw adres kan alleen in de mijn Simpel app aangepast worden, net zoals het bestellen van een nieuwe simkaart. Jij bent de enige die toegang heeft tot deze app, mits je jouw inlog code's hebt gedeeld. Wij raden het daarom ook altijd af om jouw inlog code's te delen met iemand, dat is wel zo veilig ;)

Wel sturen wij altijd een mail en sms'je als de persoonsgegevens in de app worden aangepast. Ook krijg jij een mailtje als er een nieuwe simkaart is besteld. Zo blijf je altijd overal van op de hoogte! 

 

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je er niet uitkomen of nog verder vragen hebben mag je altijd contact met ons opnemen via 1 van onze contact mogelijkheden. Deze kan je vinden op: https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

 

Voor nu wens ik je een fijne dag toe :) 

Groet, Kayleigh

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 25 maart 2025

Goedemiddag ​@mike5691 !

Goed dat je dit even navraagt. 2 factor authenticatie bieden wij helaas niet aan in de Mijn Simpel app. Jouw adres kan alleen in de mijn Simpel app aangepast worden, net zoals het bestellen van een nieuwe simkaart. Jij bent de enige die toegang heeft tot deze app, mits je jouw inlog code's hebt gedeeld. Wij raden het daarom ook altijd af om jouw inlog code's te delen met iemand, dat is wel zo veilig ;)

Wel sturen wij altijd een mail en sms'je als de persoonsgegevens in de app worden aangepast. Ook krijg jij een mailtje als er een nieuwe simkaart is besteld. Zo blijf je altijd overal van op de hoogte! 

 

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je er niet uitkomen of nog verder vragen hebben mag je altijd contact met ons opnemen via 1 van onze contact mogelijkheden. Deze kan je vinden op: https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

 

Voor nu wens ik je een fijne dag toe :) 

Groet, Kayleigh


Reageer