Slecht verbinding bij alle telefoongesprekken in onze omgeving, ik heb meerdere bekende en familieleden met een Simpel abonnement met hetzelfde probleem. Probleem is er sinds een maand ongeveer. Mijn eigen vermoeden zegt dat het ontstaan is na de week waarin er harde wind/slecht weer was vorige maand. De telefoongesprekken beginnen de eerst 10 seconden normaal, daarna robot stemmen en persoon aan andere kant is onverstaanbaar waarbij het 9 van de 10 keer voorkomt dat we verbinding moeten verbreken. Wie kan helpen of waar moet ik zijn met dit probleem? Alvast bedankt
Slechte telefoonverbinding simpel gebruikers
Beste antwoord door Houscouss
Hoi Job,
Welkom op onze Community en balen om te lezen dat je slecht bereik ervaart!
Allereerst wil ik je aangeven dat omdat veel mensen momenteel thuis werken nu alle mobiele netwerken wat meer belast zijn dan normaal. Dit kan leiden tot het langer opstarten van een telefoongesprek, en soms komt het gesprek zelfs niet tot stand en hoor je piepjes en valt de lijn stil. Alle providers genereren nu dus op het moment meer verkeer waardoor het netwerk wat overbelast kan zijn en dit speelt inmiddels nu ook al een kleine maand. Je kan het op sommige momenten nogmaals proberen, eventueel na het herstarten van het telefoontoestel. Wanneer er andere óf meer problemen zijn dan bijvoorbeeld dat het wat langer kan duren voordat een telefoontje aankomt bij de ontvanger kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan daarnaast ook mij in een privébericht je (mobiele) telefoonnummer doorgeven zodat ik je kan terugbellen en je zo snel mogelijk kan helpen met je klacht.
Groetjes,
Houssam
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.