Hoi @Snowboard vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je abonnement zoals het hoort.
Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
En de uitslag aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?
Stap 4. is mogelijk. Je zou zelf drie mensen kunnen bellen of gebeld kunnen worden zodat je drie voorbeelden hebt.
De informatie die je ons geeft is belangrijk voor mijn collega 's. Zonder deze kunnen ze geen verder onderzoek doen jammer genoeg. Ze hebben echt de informatie uit bovenstaande stappen nodig.
Groetjes Joachiem