Hallo @Henny2506
Wat een bijzondere vervelende situatie om te lezen voor zowel je dochter als voor jou. Ze heeft dus haar limiet bereikt van haar databundel. Er is een Plafond ingesteld. Dan zou ze een sms moeten hebben gekregen, een alert, bij 80 en 100% van haar limiet. Is dt al gecheckt in haar telefoon? Is de inbox misschien vol?
Internet, mobiel en Wi-Fi, staat geheel los van sms. Wat alleen nodig is is de telefoon, de juiste (nummer) ingestelde sms berichtencentrale, de simkaart en de provider.
(Toevoeging. FAQ)
Er zouden 3 nummers bereikbaar kunnen zijn zoals je kunt vinden in mijn link over het plafond.
Ik hoop dat je hiermee alvast wat heb geholpen. Een medewerker van @Simpel zal zich nog bij je melden.
Omdat medewerkers van Simpel via deze community geen inzage hebben in je/jullie gegevens raadt ik je aan om Contact op te nemen met de klantenservice zodat je daarmee sneller en beter, gericht geholpen kunt worden.