Skip to main content
Beantwoord

Nummer van mijn voicemail

• 7 februari 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo iedereen, 

Vast een eenvoudige vraag, maar ik zoek me rot. Ik weet de codes voor doorschakelen bij in gesprek ect ect, maar ik wil doorschakelen naar mijn voicemail. Weet iemand dat nummer? Chatgpt zegt **21*+31624001233# bij bijvoorbeeld alle oproepen, maar ja, werkt niet. 

Dank voor antwoord, Jan

Beste antwoord door Snowboard

Janneman66 schreef:

Hey Snowboard,

Ja klopt, daar heb ik hem aangezet, maar ik wil een gesprek doorzetten zodra ik in gesprek ben, maar niet als ik niet opneem, als voorbeeld. 

Snap je hem, ik wil meer instellingen, dat kan ik doen op mijn telefoon, maar dan moet ik het nummer van de voicemail hebben. 

Jan

Zeker, ik begrijp je. 1233 is het voicemail nummer. Maar volgens mij gebeurt dit doorschakelen automatisch na een aantal keer overgaan voor de 2e beller bij een wisselgesprek dat aan staat. 

Bekijk origineel

3 reacties

• Superster
  • 1215 reacties
  • 8 februari 2025

Hi ​@Janneman66 

Jan, voicemail kun je aanzetten via jouw Mijn Simpel.

Nieuw (chatgpt) is niet altijd beter ik heb Google gebruikt. Voicemail aanzetten Simpel.

• Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 8 februari 2025

Hey Snowboard,

Ja klopt, daar heb ik hem aangezet, maar ik wil een gesprek doorzetten zodra ik in gesprek ben, maar niet als ik niet opneem, als voorbeeld. 

Snap je hem, ik wil meer instellingen, dat kan ik doen op mijn telefoon, maar dan moet ik het nummer van de voicemail hebben. 

Jan

• Superster
  • 1215 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025
Janneman66 schreef:

Hey Snowboard,

Jan

Zeker, ik begrijp je. 1233 is het voicemail nummer. Maar volgens mij gebeurt dit doorschakelen automatisch na een aantal keer overgaan voor de 2e beller bij een wisselgesprek dat aan staat. 

Reageer