Skip to main content
Beantwoord

Minimale looptijd abonnement

  • 29 april 2022
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Hallo!

In de algemene voorwaarden van Simpel staat onder punt 9 dat “Je Abonnement heeft een minimale looptijd. Deze vind je terug op het contractsformulier. Als je je Abonnement wilt
opzeggen kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op- of na het verstrijken van de minimale looptijd.” Het is mij niet helemaal duidelijk wat nu precies wordt bedoeld met minimale looptijd en het is me ook niet duidelijk waar ik dat contractsformulier kan vinden. Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Charlie

Hi @anaus,

 

Welkom op onze community! 

 

Bij het afsluiten of verlengen van het abonnement ga je een contract van 1- of 2 jaar aan. Dit is de minimale looptijd van het abonnement en kan niet eerder opgezegd worden. Via de Mijn Simpel pagina > Abonnement vind je de einddatum van het contract, evenals op de bevestiging van de bestelling of verlenging die je hebt aangevraagd.

 

Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2 mei 2022

Hi @anaus,

 

Welkom op onze community! 

 

Bij het afsluiten of verlengen van het abonnement ga je een contract van 1- of 2 jaar aan. Dit is de minimale looptijd van het abonnement en kan niet eerder opgezegd worden. Via de Mijn Simpel pagina > Abonnement vind je de einddatum van het contract, evenals op de bevestiging van de bestelling of verlenging die je hebt aangevraagd.

 

Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice! 

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer