Ik heb ruim een uur geleden mijn simkaart vervangen. Nu kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ik krijg steeds de melding "netwerk bezet"..
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb ruim een uur geleden mijn simkaart vervangen. Nu kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ik krijg steeds de melding "netwerk bezet"..
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Beste antwoord door Phil
Hi
Welkom op de Community. Ik heb je beide topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden.
Heb je de vervangende simkaart na ontvangst geactiveerd via het Mijn Simpel account? Dat is namelijk vereist voor je de nieuwe simkaart in gebruik kan nemen. Heb je dat reeds gedaan dan kan het na de activatie nog tot een uur duren voordat de simkaart volledig geactiveerd en gebruiksklaar is. Ook is het soms nodig om je toestel even te herstarten na de activatie, dan wordt de simkaart namelijk opnieuw bij het netwerk aangemeld.
Ik hoor graag van je wat de uitkomst is! Overigens is het bij aanhoudende meldingen wellicht verstandig om telefonisch contact met ons op te nemen. Dat werkt wat sneller dan via de Community.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.