Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiele data beschikbaar


Beste,

 

na van alles geprobeerd/ gelezen te hebben hier mijn eerste post/vraag.

 

Er is geen mobiele data beschikbaar met simpel abonnement. 4g icoontje komt wel tevoorschijn, wanneer er geen Wi-Fi is.

Simkaart in andere toestel geplaatst, zelfde resultaat.

Simkaart welke wel werkt in desbetreffende telefoon geplaatst (Galaxy A3 2017), werkt wel naar behoren. 

APN: smartsites.t-mobile

 

In mijn.simpel portaal staat internet aangevinkt, nieuwe simkaart helpt ook niet.

 

Wat kan hier de oorzaak van zijn dat er geen mobiele data gebruikt kan worden?

Groeten,

 

Beste antwoord door Phil

Beste @AKTS

Zonde dat het opnieuw instellen van de APN geen effect heeft gehad. Je kan een kijkje nemen in deze topic waar tevens Snowboard hulp heeft geboden bij een vergelijkbare situatie.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

  • Superster
  • 3 maart 2020

Vul in bij APN.

internet.access.nl

Informatie. die je misschien al hebt.

Daarna telefoon opnieuw opstarten.

Werkt het dan wel?


  • Lezer
  • 3 maart 2020

Nee werkt helaas niet.

dank voor de reactie!


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 5 maart 2020

Beste @AKTS

Zonde dat het opnieuw instellen van de APN geen effect heeft gehad. Je kan een kijkje nemen in deze topic waar tevens Snowboard hulp heeft geboden bij een vergelijkbare situatie.

Groetjes,

Phil


Reageer