Momenteel zit ik in zuid-frankrijk en als ik mijn actuele verbruik wil inzien, zijn de gegevens tot 16 oktober bijgewerkt. En het is nu de 19e! Voorheen werden deze gegevens binnen enkele uren bijgewerkt. Nu zitten er dus 3 dagen tussen. Op deze manier hou ik geen goed zicht op mijn actueel dataverbruik. Dit probleem speelt al minstens een week. Wat is er aan de hand en hoe wordt dit opgelost?!
Beantwoord
Inzicht verbruik in Mijn Simpel loopt achter
Beste antwoord door Damien
Update: heb mijzelf uitgelogd en weer aangemeld. Krijg nu actuele verbruiksgegevens. Wellicht definitief opgelost (?)
Hi
Welkom op de community!
Fijn dat uitloggen en weer inloggen het probleem heeft verholpen. Zoals je waarschijnlijk hebt gezien hebben we een nieuwe app, maar die heeft nog wat lichte kuren. We zijn er mee bezig :)
Mocht je meer issues hebben, neem gerust even contact op, dan kijken we eteen even met je mee.
Een fijne reis nog verder!
Groet, Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.