Hallo, misschien een domme vraag. Ik zet gewoonlijk mijn telefoon helemaal uit op vakantie en alleen maar aan als ergens WIFI is. Echter dit jaar moet ik mijn QR code wellicht laten zien onderweg. Hoe kan ik het verbruik helemaal uitschakelen onderweg? Is vliegtuigstand dan voldoende? En als ik de code moet tonen, moet hij dan van vliegtuigstand af en roaming aan?
Domme vragen bestaan niet, nooit. De corona check app is niet voldoende/geaccepteerd in elk land. De app werkt niet off-line en moet regelmatig bijgewerkt worden.
Vliegtuigstand blokkeert alle verkeer van de simkaart. Om internet te gebruiken in het buitenland heb je sowieso roaming nodig en de juiste instellingen op je telefoon en op mijn simpel.
Domme vragen bestaan niet, nooit. De corona check app is niet voldoende/geaccepteerd in elk land. De app werkt niet off-line en moet regelmatig bijgewerkt worden.
Vliegtuigstand blokkeert alle verkeer van de simkaart. Om internet te gebruiken in het buitenland heb je sowieso roaming nodig en de juiste instellingen op je telefoon en op mijn simpel.
Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.