De noodnummers die je in kan stellen op Mijn Simpel, kunnen alleen Nederlandse nummers zijn. Als je die vanuit het buitenland belt, herkent ons systeem dat het Nederlandse nummer zijn en daarom kan je die gerust bellen, ook wanneer je Plafond bereikt is :).
De noodnummers die je in kan stellen op Mijn Simpel, kunnen alleen Nederlandse nummers zijn. Als je die vanuit het buitenland belt, herkent ons systeem dat het Nederlandse nummer zijn en daarom kan je die gerust bellen, ook wanneer je Plafond bereikt is :).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.