Skip to main content
Beantwoord

Bellen buitenland

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik moet dringend bellen naar België. Heb burnout. Kan vorige berichten niet terugvinden.

Het kostte vorig jaar 0,23 cent per minuut. Moet ik t plafond uitzetten voor een uur elke dag.

Waarom wordt de telefoon neergegooid. En zegt de mevrouw dat er niks aan de hand is met hun Belgisch nummer. Er is een probleem met aansluiting. Het is belangrijk. AUB dot jaar luister ik en doe t meteen. Is er tel contact met sinpel mogelijk?? Dank

Beste antwoord door Kayleigh

Goedemiddag ​@Chellie2 !

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Het is inderdaad niet mogelijk extra kosten te maken als het plafond aan staat, deze moet even uit gezet worden tot na het gesprek. Daarnaast kan het ook de instelling “internationaal bellen” zijn. Deze moet ook aanstaan, wij kunnen dit voor jou aan en uitzetten.

Als het plafond uitzetten niet werkt, kijk ik graag even mee naar de andere mogelijkheden.  Wil je in dat geval even contact met ons opnemen via Facebook, Whatsapp of telefonisch ( 1200 met jouw simpel aansluiting) ? 

Dan kijken we graag even mee naar de reden van de blokkade! 

Groet, Kayleigh 

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Goedemiddag ​@Chellie2 !

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Het is inderdaad niet mogelijk extra kosten te maken als het plafond aan staat, deze moet even uit gezet worden tot na het gesprek. Daarnaast kan het ook de instelling “internationaal bellen” zijn. Deze moet ook aanstaan, wij kunnen dit voor jou aan en uitzetten.

Als het plafond uitzetten niet werkt, kijk ik graag even mee naar de andere mogelijkheden.  Wil je in dat geval even contact met ons opnemen via Facebook, Whatsapp of telefonisch ( 1200 met jouw simpel aansluiting) ? 

Dan kijken we graag even mee naar de reden van de blokkade! 

Groet, Kayleigh 

• Superster
  • 1217 reacties
  • 2 februari 2025

Hi ​@Chellie2 

Door op je gebruikersnaam te klikken vindt je al je topics en berichten. 

Reageer