Skip to main content
Beantwoord

vreemde hoge kosten op specificatie


Forum|alt.badge.img
Beste, mijn moeder heeft drie dagen geleden een eerste mailtje ontvangen dat er een (deel)blokkade op haar simkaart is gezet om haar te beschermen tegen hoge kosten, omdat zij €50 buiten haar bundel zou zitten. Nu heb ik de facturen tot aan deze periode en alle bijbehorende specificaties allemaal bekeken en ze heeft nauwelijks data verbruikt en ze heeft alleen maar de abonnementskosten op de specificaties staan. Ze is dus nergens buiten haar bundel gegaan. Graag verneem ik wat er aan de hand is of dat jullie last hebben van hackers of fishing. Iets anders kan het bijna niet zijn.

Met vriendelijke groet,

Ratna Drost.

Beste antwoord door Ilan

Hallo,
Welkom op onze community!
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan en niet kan zien wat er aan de hand is verzoek ik je om de klantenservice te contacteren.
Zeker omdat je al je specificaties al hebt bekeken.

Je kan onze klantenservice hier bereiken

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 200 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2019
Hallo,
Welkom op onze community!
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan en niet kan zien wat er aan de hand is verzoek ik je om de klantenservice te contacteren.
Zeker omdat je al je specificaties al hebt bekeken.

Je kan onze klantenservice hier bereiken

Groet,
Ilan

Reageer