Skip to main content
Beantwoord

het abonnement van gekoppeld abonnement overzetten op hoofdabbonnement mobiele teleffon en vise versa


ik heb op mijn mobiele telefoon een abonnement afgesloten  met o.a. 3000Gb beschikbaar.

ik heb op de mobile telefoon een gekoppeld abonnement van een weiland camara met 14000Gb. nu blijkt dat ik die 14000Gb bij lange na niet gebruik, terwijl ik op mijn mobiele telefoon juist veel meer Gb zou willen hebben.

is het mogelijk om die 14000Gb te koppelen aan mijn mobiele telefoon, en de 3000Gb te koppelen aan de weiland camera?

Beste antwoord door Noor

Hi @ulrikevanzon

Goed dat je het even navraagt. 

Het is helaas niet mogelijk om onderling te ruilen met bundels. Je kan eventueel zoals @Snowboard aangeeft de simkaarten wisselen zoals je dat wenst per toestel. 
Je kan natuurlijk ook kijken naar een bundel wijziging via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Bekijk origineel

7 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 24 maart 2023

Dat is helaas niet mogelijk, 


  • Superster
  • 1219 reacties
  • 24 maart 2023
Karin303 schreef:

Dat is helaas niet mogelijk, 

Klopt en ik denk dat je eigenlijk bedoeld 3 GB en 14 GB. Je zou dan de simkaarten moeten switchen per toestel.


Noor
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 323 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2023

Hi @ulrikevanzon

Goed dat je het even navraagt. 

Het is helaas niet mogelijk om onderling te ruilen met bundels. Je kan eventueel zoals @Snowboard aangeeft de simkaarten wisselen zoals je dat wenst per toestel. 
Je kan natuurlijk ook kijken naar een bundel wijziging via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Abonnement'. 

Groetjes, Noor 
Simpel


  • Superster
  • 1219 reacties
  • 27 maart 2023

@Noor het lijkt me niet meer dan fair om erbij te vermelden aan @ulrikevanzon dat bij een bundel wijziging ze het voordelige actietarief kwijt is. En daar niet meer naar terug kan gedurende de looptijd van het abonnement.


Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 254 reacties
  • 28 maart 2023

Hey @Snowboard,

Dankjewel voor je scherpheid!

Inderdaad, @ulrikevanzon let erop dat als je de bundels aanpast via de Mijn Simpel pagina, je niet meer terug kan naar de vorige (actie)bundels. Wanneer dit is ingegaan kan je enkel je bundels nogmaals aanpassen met de opties die je te zien krijgt op Mijn Simpel. Deze verschillen vaak met de actiebundels in prijs en inhoud.

Wil je wat meer advies hebben over wat je het beste kan doen? Dan mag je altijd even contact met ons opnemen.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel


  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 30 maart 2023

Hartelijk dank voor alle reacties en antwoorden!


  • Superster
  • 1219 reacties
  • 30 maart 2023
ulrikevanzon schreef:

Hartelijk dank voor alle reacties en antwoorden!

Jij bedankt voor deze reactie terug. Zou vaker gedaan mogen worden.


Reageer