mijn huidige van een andere provider loopt 1 mei af.
na alles ingevuld te hebben kan ik niet kiezen om het 1 mei in te laten gaan. Dus als ik het nu doorzet krijg ik 2 maanden dubbele kosten bovenop de administratie kosten van 20 euro.
ik hoop dan dat de aanbieding die ik zag er nog is
Bij het bestellen van het abonnement kun je aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Nadat je de keuze ‘Ja, ik machtig Simpel om mijn nummer te behouden’ hebt aangevinkt, krijg je de vraag ‘Wanneer wil je je nummer meenemen?’. Hier kun je kiezen tussen de optie ‘Einde van huidig contract’ of ‘Per direct'. In jouw geval kun je dus kiezen voor ‘Einde van huidig contract’, zodat wij het telefoonnummer na de einddatum bij de huidige provider het telefoonnummer overnemen.
De eerste betaling dien je wel te voldoen bij het bestellen. Echter gaan de facturen pas lopen wanneer het telefoonnummer bij ons is.
Bij het bestellen van het abonnement kun je aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Nadat je de keuze ‘Ja, ik machtig Simpel om mijn nummer te behouden’ hebt aangevinkt, krijg je de vraag ‘Wanneer wil je je nummer meenemen?’. Hier kun je kiezen tussen de optie ‘Einde van huidig contract’ of ‘Per direct'. In jouw geval kun je dus kiezen voor ‘Einde van huidig contract’, zodat wij het telefoonnummer na de einddatum bij de huidige provider het telefoonnummer overnemen.
De eerste betaling dien je wel te voldoen bij het bestellen. Echter gaan de facturen pas lopen wanneer het telefoonnummer bij ons is.
Bij het bestellen van het abonnement kun je aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Nadat je de keuze ‘Ja, ik machtig Simpel om mijn nummer te behouden’ hebt aangevinkt, krijg je de vraag ‘Wanneer wil je je nummer meenemen?’. Hier kun je kiezen tussen de optie ‘Einde van huidig contract’ of ‘Per direct'. In jouw geval kun je dus kiezen voor ‘Einde van huidig contract’, zodat wij het telefoonnummer na de einddatum bij de huidige provider het telefoonnummer overnemen.
De eerste betaling dien je wel te voldoen bij het bestellen. Echter gaan de facturen pas lopen wanneer het telefoonnummer bij ons is.
Groet, Charlie
Simpel
De vraag over de aanbieding, ik denk dan 12 gb + onbeperkt bellen, is niet beantwoord en zal door Simpel alsnog moeten beantwoorden.
Je kunt ook appen met simpel, wellicht dat je het antwoord over de looptijd van de aanbieding dan krijgt.
De tijdelijke actie, is zoals de benaming al aangeeft, tijdelijk. Mocht dit gewijzigd worden, dan wordt dit vaak pas een aantal dagen van tevoren bekend gemaakt. Ik raad @Bieb daarom aan om de website in de gaten te houden!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.