All,
Ben al 3 dagen in de weer om onterechte MB’s terug te krijgen. Zou in een periode van 6 uur (wat er daadwerkelijk 2 zijn, want na 14 uur was de bundel op) bijna 20GB hebben verbruikt. Gebeld met de klantenservice, die gaven eerst aan dat er een storing was, later gaven ze aan dat dit niet van invloed was op het verbruik. Moest een screenshot van een datamanager in de telefoon sturen. Gedaan, die gaf 3,3GB aan over een periode van 22 maart tot en met 25 maart, terwijl het verbruik volgens Simpel op 24 maart alleen al 19,35GB was. Diverse gesprekken gehad met een medewerker, maar die kon niets meer doen dan totaal 6GB geven, terwijl het er 16 moet zijn. Die 6 GB heb ik overigens wel gekregen, maar hangt ook weer een factuur aan die gecrediteerd moet worden. Leidinggevende te spreken krijgen kan niet, mailen kan niet en via de whatsapp kom je bij medewerkers terecht die de berichten niet lezen en ook niet met een oplossing komen. Ben echt bestolen door Simpel en het ergste nog, ze luisteren niet komen ook niet met een oplossing. Kreeg de opmerking dat ik een datamanager moest installeren (had ik al, vandaar het screenshot) en een plafond moest instellen, wat ik ook al heb. Schandalig hoe slecht je behandeld wordt bij Simpel. Ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Hieronder de screenshots die bewijzen dat er geen 19,35GB in een paar uur tijd is gebruikt:

Gr. Marijn