Ik ben zojuist overgestapt van Vodafone naar Simpel met nummerbehoud. Nu ben ik onbereikbaar voor Vodafone gebruikers en krijg ik ook geen oproep gemist. Als je mijn nummer belt, krijg je mijn oude voicemail van Vodafone. Andersom kan ik wel nummers van Vodafone bellen.
Ondertussen een nieuwe simkaart gehad en dit heeft niet geholpen. Laatste advies van de klantenservice was, je 'mag' naar een andere provider. Verre van constructief in mijn optiek.
Eerder ben ik ook door de klantenservice doorverwezen naar Vodafone, die gaven aan dat zij het nummer hebben vrijgegeven en ik nu volledig bij Simpel ben. Wel konden zij aangeven dat het aan de portering, of iets in de back end kon liggen. Klassiek kastje naar de muur verhaal want ik ben nog steeds niet bereikbaar voor Vodafone nummers.
Het aparte is, dat als ik mijn oude Vodafone kaartje erin doe, ik blijkbaar gewoon nog kan bellen en gebeld kan worden. Wat niet moet kunnen omdat ik geen klant meer ben van Vodafone.
Wat het zeer kwalijk maakt is dat ik bereikbaar moet zijn ivm mijn werk als ambulant hulpverlener.
Wie weet hier iets vanaf en kan mij verder helpen?