Skip to main content
Beantwoord

simkaart niet aangekomen

  • 4 maart 2020
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

hallo simpel

ik heb op 22-02 een abonnement afgesloten met nummerbehoud maar heb nu noch steeds geen simkaart

gr. gerrit dekker

Beste antwoord door Houscouss

Hoi Gerrit,

Welkom op onze Community en alvast welkom als klant bij Simpel!

Balen dat er geen simkaart is ontvangen, deze had gezien de datum van bestelling wel allang al binnen moeten zijn geweest natuurlijk! Per wanneer gaat je abonnement eigenlijk bij ons in als ik mag vragen? Ik wil je hierbij in ieder geval adviseren om dit zo snel mogelijk aan te kaarten bij onze klantenservice zodat er een vervangende simkaart kan worden verstuurd!

Voor nu alvast een prettig weekend!

Groetjes, Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • 236 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2020

Hoi Gerrit,

Welkom op onze Community en alvast welkom als klant bij Simpel!

Balen dat er geen simkaart is ontvangen, deze had gezien de datum van bestelling wel allang al binnen moeten zijn geweest natuurlijk! Per wanneer gaat je abonnement eigenlijk bij ons in als ik mag vragen? Ik wil je hierbij in ieder geval adviseren om dit zo snel mogelijk aan te kaarten bij onze klantenservice zodat er een vervangende simkaart kan worden verstuurd!

Voor nu alvast een prettig weekend!

Groetjes, Houssam


Reageer