Skip to main content
Beantwoord

verkeerd emailadres opgegeven bij bestelling

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1061 Bekeken

justme
hoi ik wilde net een simonly aanvragen en met bestellen heb ik een fout gemaakt in mijn mailadres... wat nu.. ik kan geen account aanmaken om mijn gegevens te wijzigen omdat dit dan met het foute mailadres moet en ik kan geen mails ontvangen ivm het foute mailadres help!

Beste antwoord door Astrid

Een typefoutje maken kan gebeuren!
Via onze klantenservice kan je het e-mailadres aanlaten passen.
https://(https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/e-mailadres-268)lees je hoe je je e-mailadres aan kan laten passen.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2019
Een typefoutje maken kan gebeuren!
Via onze klantenservice kan je het e-mailadres aanlaten passen.
https://(https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/e-mailadres-268)lees je hoe je je e-mailadres aan kan laten passen.

Groet, Astrid

Reageer