nu ruim een jaar bezig om het voor elkaar te krijgen dat mijn e-mail adres gaat werken,
het enige wat ik hoor wat vervelend voor u, ze zeggen wel dat het word op gelost, inmiddels zou ik gisteren worden terug gebeld ( eigenlijk woensdag, had daar al geen vertrouwen in). Kan ik Simpel ingebreke stellen, voor het niet verlenen van de service, wachtwoorden verdwijnen gewoon. Kan niet meer in mijn eigen omgeving, van mij partner idem. Vinden jullie mij lastig, dat ik gewoon normaal meldingen ga ontvangen zoals in factuur staat klaar, of niet gevraagde reclame. In maart is mij partner over stapt van KPN naar Simpel via via/via en wij een korting zouden krijgen van 10 euro. Word door Simpel gesteld naar dat het contract in gaat nu in middels bijna 3 maanden verder word nu gezegd, dat de contract voor maart niet mee in gekeken kunnen worden. Is het onbekend dat de administratie 7 jaar bewaard dient te worden. Ben al aardig mijn buik voor van deze oplichters bende. IK STA met mijn rug tegen de muur het contract loopt nog 1,5 jaar en kan niet stoppen met betalen van het abonnement, weg kan ik niet kost mij geld en het tijdelijke e-mail adres verloopt over 3 maanden. tik tok de klok loopt.