Goedemiddag,
Wat een dramatische afhandeling van een klacht door Simpel. In eerste instantie contact via de whatsapp, dat werkt niet omdat er met tussenpozen van 2 uur wordt gereageerd. Daarna op 29 augustus 2023 telefonisch contact met de klantenservice, dat leek goed te gaan. Een welwillende medewerkster, begon zelf over coulancevergoeding etc. (Jullie nemen alles op, dit gesprek moeten jullie terug luisteren!). Op haar verzoek alle bewijsstukken via het contactformulier ingevuld. Na de ontvangstbevestiging per mail verder geen enkele reactie van Simpel. Op 5 september 2023 zelf telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Deze medewerker (dhr. F.O) kon niet bij het door mij ingediende formulier en bewijsstukken…… Om het proces te versnellen moest ik de bewijsstukken rechtstreeks naar hem sturen, uiteraard gedaan. Afgesproken dat hij/klantenservice uiterlijk 8 september 2023 zou reageren, wat uiteraard niet is gebeurd. Op 8 september 2023 een mail gestuurd naar de klantenservice, wederom met alle bewijsstukken. Gisteravond, 11 september 2023 (TI2391293) kreeg ik een inhoudelijk nietszeggend en tegenstrijdige reactie waarbij ook maar op één van de drie klachten is ingegaan. Hoe serieus word je als klant genomen? Ik vind het echt diep triest. Het treurige is ook nog dat het om het abonnement van mijn 82 jarige vader gaat die wordt opgezadeld met een extreem hoge telefoonrekening. De gister ontvangen reactie durf ik niet eens naar mijn vader door te sturen, zo nietszeggend is het. Opzeggen van zijn en ook van mijn abonnement dan maar, maar daar zal door Simpel ook om worden gelachen. Voor mij en hem zijn er genoeg andere “klanten”.
Ik vrees dat alleen nog een stap naar de geschillencommissie resteert, dan zal Simpel in ieder geval een inhoudelijke reactie moeten geven. In ieder geval staat Simpel al met 3-0 achter. Zonde van alle tijd en energie van iedereen.