Skip to main content
Beantwoord

Ik ben ook niet gelukkig met SIMPEL!

  • 28 december 2019
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem.. Ik heb opeens 1848 MB in 6 uur gebruikt terwijl ik gewoon thuis was, waar ik WIFI heb, daardoor ook hoge factuurkosten. Toen ik erover belde werd ik afgewimpeld met “er zal wel een storing zijn geweest met je wifi waardoor je telefoon updates op het netwerk heeft uitgevoerd.”Maar ik heb mijn telefooninstellingen nagekeken en die doet enkel updates wanneer het is aangesloten op een WIFI-netwerk.. Ik zie eerder in mijn facturen ook niet zo’n groot MB verbruik. Er klopt helemaal niets van en zodra mijn abonnement af is ben ik snel weg! 

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @MG.vanDiepen,

Ik heb hier gereageerd op het bericht van @AEKL  misschien voor jou ook interessant.

Fijne jaarwisseling!

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 249 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2019

Hoi @MG.vanDiepen,

Ik heb hier gereageerd op het bericht van @AEKL  misschien voor jou ook interessant.

Fijne jaarwisseling!

Groetjes, Alexandra


Reageer