Skip to main content
Beantwoord

te hoge factuur

  • 27 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

lizannedeij

kreeg zojuist mijn factuur te zien en er stond bij buiten mijn bundel 19,76 extra te betalen terwijl op de app bij overige kosten 9,76 stond en ik heb zeker niet meer dan 100 mb buiten mijn bundel gebruikt want toen ik een melding kreeg heb ik gelijk bijbesteld. ik was aardig beduusd dat de factuur meer dan 35,- was en ik ben niet van plan 10,- extra te betalen als ik niet zoveel internet buiten mijn bundel heb verbruikt.

Beste antwoord door Phil

Goedemiddag @lizannedeij,

Balen dat je onbedoeld buitenbundelkosten hebt gemaakt.

Via de Community kan ik echter niet precies meekijken bij je abonnement of je factuur erbij pakken. Daarom verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Dan kan een van mijn collega’s die gegevens er wel bij pakken en met je meekijken naar de kosten en het verbruik.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 28 oktober 2020

Goedemiddag @lizannedeij,

Balen dat je onbedoeld buitenbundelkosten hebt gemaakt.

Via de Community kan ik echter niet precies meekijken bij je abonnement of je factuur erbij pakken. Daarom verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Dan kan een van mijn collega’s die gegevens er wel bij pakken en met je meekijken naar de kosten en het verbruik.

Groetjes,

Phil


Reageer